luni

Din suflet pentru suflet


Titlu: "Din lacrima unui vis"

Autor: Simona Ionita
Traducere (engleza): Iulia Florescu
Ilustratii: Elena Nedelcu
Editura: Estfalia
An: 2011
Categoria: Carti cadou

Pot spune ca pentru mine scrisul este intr-adevar o solutie terapeutica.
Randurile din aceasta carte sunt martorul traseului pe care sufletul meu l-a strabatut iubind. De multe ori iubim fara sa fim iubiti sau ne indragostim de persoane nepotrivite. Iubirile imposibile sunt, probabil, cele mai devastatoare, dar si cele mai frumoase. Am scris despre ceea ce am simtit, ce am crezut, ce m-a apasat, ca si cand i-am povestit unui bun prieten.
"Din lacrima unui vis" inseamna iubire, rabdare si asteptare. Am simtit ca acele cuvinte vroiau sa fie libere si ca sufletul meu nu se putea elibera decat impartasindu-si astfel trairile.



"Poezia este deschiderea si inchiderea unei usi, lasandu-i pe cei care privesc prin deschizatura sa ghiceasca ce s-a vazut in frantura aceea de clipa." ( Carl Sandburg)


"Daca m-ati intreba ce mi-as dori cel mai mult sa fiu, v-as raspunde ca mi-as dori sa fiu exact ceea ce sunt... femeie. Si atunci, poate veti intreba de ce? Simplu... toate comorile ascunse si nevazute ale acestui Univers nu le gasesti decat intr-un suflet de femeie..." (Oana Ciulei)



"Din lacrima unui vis". Poezii din suflet pentru suflet.

http://www.buybooks.ro/din-lacrima-unui-vis-poezii-ro.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...