vineri

Dă-ți șansa de a fi iertat și de a ierta!






Iertarea este răspunsul la aproape toate problemele noastre.
Iubirea este întotdeauna răspunsul care poate vindeca orice, iar cea mai directă cale către IUBIRE este IERTAREA!

Iertarea dizolvă toate resentimentele!

Exercițiu:

- persoana pe care doresc să o iert este…
“Te iert pentru….”
Imaginează-ți că persoana pe care o ierți îți spune:
“Îți mulțumesc. Acum te eliberez.”.

- “Mă iert pe mine pentru…”

Pentru că afirmațiile repetate suficient de des se transformă în convingeri și generează întotdeauna rezultate, adeseori în feluri pe care nici măcar nu ni le puteam imagina, mi-am dat și eu șansa de a ierta și de a mă ierta…

“Te iert pentru jumătățile tale de măsură și pentru tăcere. Te iert pentru că nu ai apreciat nimic din ceea ce am făcut cu tot dragul pentru tine și pentru că ți-a fost atât de ușor să-mi întorci spatele. Te iert pentru tot răul pe care l-ai făcut sufletului și trupului meu prin acțiunile tale.
Te iert și te dezleg!”

“Mă iert pe mine pentru speranțele chinuite. Mă iert pentru naivitate, pentru încrederea acordată tuturor și pentru incapacitatea de a gestiona anumite situații. Mă iert pentru lipsa de curaj, mă iert pentru gândurile negative și pentru răul pe care mi l-am făcut eu însămi.
Mă iert și mă dezleg!”

Experimentează și tu iertarea și astfel te vei putea elibera!


2 comentarii:

  1. Ce frumos... da, e cel mai greu sa iertam...
    Sa fac si eu un exercitiu la tine la comentarii, ca tot sunt la aceasta postare. Deci profit ca sa te iert pe tine, pe voi, pentru ca mi-ati oferit sperante desarte, pentru ca m-ati inecat in iluzii, pentru ca nu ati fost pana la final asa cum am visat. Va multumesc, totusi, pentru tot ceea ce mi-ati oferit. Acum va iert si va dezleg.
    Ma iert pe mine pentru lasitate, frica, neputinta si fiecare alta slabiciune pe care mi-e greu sa o accept. Ma iert pentru fiecare lucru pe care l-am inceput si nu l-am mai terminat, pentru fiecare moment de ezitare si neincredere. Ma iert si ma dezleg.

    RăspundețiȘtergere

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...