vineri

Curiozitatea a omorat pisica




E ora 4.30. Abia m-am dus la culcare la ora 2.30. Un vis m-a facut sa ma trezesc. Imi batea inima cam tare. De cate ori mi se intampla asta, pentru ca mi se mai intampla, spun "Tatal nostru". Uneori adorm, alteori nu. Cand nu "functioneaza" beau putina apa si ma intorc iarasi in pat spunand in gand "Tatal nostru" pana adorm. Azi nu a functionat nici una dintre aceste metode.
M-am hotarat sa-mi fac o cafea de cicoare si sa analizez ce s-a petrecut in subconstientul meu. Oare cu gandul la ce am adormit? Pai, sa vedem...
Inainte cu cateva ore am baut la o prietena o delicioasa cafea cu muuult lapte si un pahar de bere bruna.
Hmmm!
Deci, iata de ce am adormit la 2.30 si m-am trezit la 4.30 cu inima batand puternic. Asadar, inainte de culcare NU cafea, NU alcool, mai ales pe inserate, indiferent de cat de mici ar fi cantitatile :))
Cu ce gand am adormit? Cu intrebarea care ma macina de ceva vreme... Sa plec sau nu in prima mea calatorie de una singura in afara tarii?
Nu am fost niciodata o curajoasa. Nu m-am lasat dusa de val decat extrem de rar. Nu am avut si nu am spontaneitate. Imi reprosez toate astea ca pana la urma poate imi intra in cap si fac ceva in acest sens :) Ii admir pe cei ce au asemenea calitati.
Analizez si gandesc cam mult... cateodata e bine, cateodata nu e bine.Parca de cele mai multe ori nu e bine :(
Asadar, am dormit prost din cauza celor mentionate mai sus. Am adormit cu o anumita stare de nervozitate...


Punandu-mi mereu intrebari de genul: "cum va fi?, ce va fi?, ce sa fac?" cu cativa ani in urma picasem in "patima ghicitului" :))) Nu eram singura. Mergeam cu cateva dintre prietenele mele pe la tot felul de ghicitoare ( poate varsta era de vina :)) ) Ghicit in carti, in tarot, in cafea, in palma, ni s-a facut astrograma si profilul numerologic. Aproape nu am ratat nimic in domeniu :)) Unele "preziceri" se potriveau sau se adevereau, altele bineinteles ca nu. Cu timpul ne-am dat seama ca aruncam niste bani aiurea si ne-am hotarat sa ne achizitionam noi "materialele corespunzatoare". Am prins din zbor de la fiecare ghicitoare cate ceva si am inceput sa ne ghicim singure, una alteia. Tarot, carti de joc, rune... cu cafeau nu ne-am descurcat. Acolo e nevoie de ceva mai multa imaginatie. Eu n-am reusit niciodata sa zaresc in urmele de zat copacei, animale, litere ...:))
La un moment dat s-a ajuns la concluzia ca eu am deprins mai bine cum e treaba cu ghicitul si toate fetele erau doritoare sa le ghicesc. Cica se intampla ce spuneam :))  Ne-am lasat de "meserie". Le mai etalam foarte rar si chiar nu le mai dam importanta.
Concluzia: curiozitatea a omorat pisica!

E ora 5.15. La casele de vis-a-vis canta cocosii. Sper sa reusesc sa dorm, altfel voi fi irascibila toata ziua si nu e de bine! :))

Sa aveti un somn linistit! Mereu! ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...