marți

Bărbații care agață pe net





Cu toate că îmi place solitudinea și mă înțeleg bine cu mine însămi întotdeauna au existat  perioade în care am încercat ( poate uneori cu disperare) să-mi găsesc jumătatea și asta nu pentru că m-aș simți incompletă ci pentru că fiecare dintre noi simțim nevoia de a trăi în cuplu, de a ne întemeia propria noastră familie.
Am căutat un bărbat pe care să mă pot baza, ca prieten, cu care să am pasiuni comune, pe care să-l iubesc/ să mă iubească, să-l respect/să mă respecte și să avem vise și speranțe comune. Nu l-am găsit...

Cu timpul, am devenit reticentă în legătură cu întâlnirile aranjate de prieteni sau de rude. De ce? Pentru că de fiecare dată s-a cam dovedit că nimeni nu mă cunoaște atât de bine încât să-mi prezinte pe cineva cu care chiar să am niște puncte în comun. De aceea nu mai accept să-mi pierd timpul cu  niciun „prinț”, chiar dacă acesta se bucură de o bună reclamă. Însă până să ajung la răspunsul clar că, NU mă voi întâlni cu nimeni care să-mi fie prezentat, am experimentat câteva întâlniri și chiar relații chinuite.

În lumea virtuală se flirtează foarte muuult!!! Aici majoritatea bărbaților se dau care mai de care mai interesanți și în opinia lor nu contează dacă sunt implicați în relații sau chiar căsătoriți. De la un simplu flirt, pe care îl accepți sau nu, se ajunge foarte simplu și relativ repede la propunerea unei întâlniri.
Poate că uneori te ia valul și pe tine, femeie singură, însă ar fi bine să-ți înfrânezi cheful de vorbă sau, mai rău, cheful de întâlniri cu astfel de bărbați. Nu ar fi decât o pierdere de vreme și o irosire de energie. În opinia lor, după mai multe discuții sunteți deja prieteni și v-ați putea întâlni ca și prieteni. Nu intră în discuție familia sau relația pe care ei o au pentru că... sunteți prieteni și în prietenie este permisă o întâlnire....două, trei...
Există însă și bărbați singuri care flirtează pe net și cărora parcă ești tentată să le dai o șansă... însă mai gândește-te!

Nu am idei preconcepute și nu le caut nod în papură, însă experiența mi-a arătat că profilul bărbatului care "agață" pe net arată cam așa:

-          are orgolii mari și frustrări multe;
-          faptul că se prezintă bine în scris nu reprezintă o garanție că se poate descurca și cu vorbitul;
-          poate fi un profesionist în  meseria lui, însă într-o relație este depășit de tot ceea ce i se întâmplă;
-          este timid sau are ceva probleme nerezolvate din timpul copilăriei;
-          este marcat de o veche relație;
-          presupune cam ce ți-ai dori tu din ceea ce postezi pe rețelele de socializare și este convins că acele lucruri ți le-ai dori chiar dacă tu încerci să-i explici care este realitatea;
-          susține de la început că el își dorește o relație serioasă și simte nevoia să-ți spună acest lucru chiar dacă tu nu deschizi acest subiect ( probabil se bazează pe faptul că majoritatea femeilor tind spre asta);
-          mai apoi, îți mărturisește că de fapt, este încă în „doliu” după relația trecută, că îl atragi fizic și că și-ar dori ca totuși să vă mai vedeți și că probabil cu timpul se va mai liniști sufletește și dacă totul va merge bine între voi tu vei fi aleasa.


Am auzit și despre povești frumoase de iubire care au apărut pe net sau datorită unei întâlniri aranjate, însă astea sunt cazuri extrem de rare. Mie nu mi se potrivește niciuna din aceste variante. Am încercat, am socializat, am flirtat… și spun “pas”! “ Jocurile” astea nu sunt pentru mine!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...