miercuri

Despre iubire fără frică!




Când este vorba de întâlniri, mulți dintre noi suntem excesiv de precauți și reținuți.
Oamenii funcţionează pe două niveluri (conştient şi inconştient), iar ceea ce se doreşte în plan conştient poate să nu coincidă cu ceea ce se doreşte în plan inconştient. O persoană îşi poate impune conştient să cunoască noi persoane, dar inconştient ea rămâne ataşată de o persoană din trecutul ei. Rezultatul? Persoana respectivă merge la multe întâlniri, dar nu poate lega nimic.
Deși dorim să avem satisfacții pe plan sentimental, nu suntem dispuși să riscăm.  Ne este teamă să nu fim răniți, să nu trecem printr-o experință nu tocmai plăcută prin care am mai trecut…O frică profundă de respingere și sentimente intense nerezolvate ne împiedică să ne bucurăm de iubire.
În spatele fricii de a iubi este, de cele mai multe ori, teama de a nu fi părăsit, dezamăgit, înșelat într-o relație în care am investit prea mult și am primit prea puțin sau deloc.
Această teamă de iubire se numește filofobie.
Noi suntem creatorii propriei noastre frici, fie că suntem conştienţi de acest lucru, fie că nu.
Datorită gândurilor noastre (greşite) despre dragoste, noi ne condamnăm să nu o trăim niciodată în forma ei cea mai pură.  Frica este energia care contractă, închide, se strânge în sine, o ia la fugă, se ascunde.
Frica ucide sufletul. Ucide povești de dragoste care ar fi putut avea un final fericit.

Astăzi mă întrebam dacă nu cumva de fapt sufăr de filofobie. Cred că punându-mi această întrebare revelatoare, aș putea spune, am aflat de ce în ultimii ani am avut numai relații eșuate.
Relația în care mi-am pus tot sufletul pe tavă s-a încheiat exact în modul în care mi-era teamă că se va încheia. Am atras exact finalul de care m-am temut.
Tot ceea ce a urmat după au fost numai relații de rodaj… au fost relații în care nu am mai crezut cu adevărat.
Oricât de mult îmi doresc să mă bucur de o relație armonioasă alături de un bărbat pe care să-l iubesc, să-l apreciez și cu care să mă sincronizez, teama mea interioară mă face să atrag numai bărbați fricoși, prinși în relațiile lor trecute și obositoare.
Pentru că mi-e frică atrag frica! 

Trebuie să mă eliberez. Doresc să mă eliberez.
Mă eliberez de orice tensiune, de orice teamă, de mânie, de vinovăție, de tristețe, de vechile mele limitări. Sunt în siguranță. Iubesc și sunt iubită. Respect și sunt respectată...

Mă bucur că am ajuns în punctul în care îmi înțeleg temerile și le înfrunt. Am nevoie de deblocare afectivă pentru a putea atrage o relație de cuplu armonioasă, așa cum conștientul meu o dorea și de care subconștientul meu se temea.  De astăzi nu mai există teama de iubire! Iubesc și sunt iubită! Ai înțeles, dragul meu subconștient? J



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...