marți

234




Nu știu câți dintre voi credeți în numerologie, în semnificațiile secvențelor numerice, în faptul că nimic nu e întâmplător, însă eu cred.
Nu am nici cea mai mică îndoială că există “forțe” care ne împletesc existența într-un mod frumos. Sunt convinsă că Divinitatea ne planifică viața într-un mod perfect pentru noi. Chiar dacă de multe ori nu vedem acest lucru, cu timpul realizăm că am greșit când am căzut pradă deznădejdiilor și pesimismului.

Gândindu-mă puțin la  evenimente, locuri și persoane care mi-au marcat existența, nu pot să nu observ că nu m-am născut întâmplător pe data de 23, luna a 4-a.
De Sfântul Gheorghe. Pe lângă faptul că m-am născut de ziua tatălui meu, pe care îl iubesc enorm, Sfântul Gheorghe cred că este cel care m-a ajutat într-un fel sau altul să-mi îndrept pașii către Divinitate.
Conform semnificațiilor numerice pe care le prezintă Doreen Virtue în cartea sa
“ Numere de înger 101”, secvența numerică 234 (adică ziua 23, luna a 4-a, în cazul de față) semnifică faptul că: “ ai aliați puternici în îngeri, arhangheli și maeștrii spirituali elevați. Ei se află cu tine chiar acum, ajutându-te și călăuzindu-te“. 
Ce mai poate fi mai minunat și mai încurajator?

Îmi amintesc că atunci când mi-am dat licența în științe administrative numărul legitimației de concurs a fost 23. Tot într-o zi de 23 am întâlnit bărbatul pe care l-am considerat suflet pereche și chiar dacă astăzi comunicăm mai puțin decât o făceam cu ani în urmă, cred în continuare că între sufletele noastre există o legătură puternică. Spun suflet pereche, dar nu mă refer la o relație de cuplu, pot exista suflete pereche și într-o relație de prietenie.
Într-o zi de 23, respectiv când am împlinit 23 de ani a fost prima oară când am plâns de fericire. Niciodată până atunci nu înțelesesem de ce plâng oamenii chiar și când sunt fericiți. Și iată că mi s-a întâmplat. De ce am plâns? Datorită unui gest minunat de frumos și de simplu făcut de un om drag.

Mâine pe 23.04 împlinesc 35 de ani. Recunosc că am visat la o aniversare la Amsterdam, însă nu mi-a ieșit oricât m-am străduit. Pentru că uneori când ceva nu e ok pentru tine orice ai face nu va ieși, numai că îți dai seama de asta puțin mai târziu.

Sunt convinsă că mă voi simți minunat chiar dacă nu voi fi la Amsterdam și că nimic nu e întâmplător! ;)
Voi avea alături prietenii dragi care mă inspiră și mă binedispun și cărora le mulțumesc că există în viața mea. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...