duminică

Ce vârstă ai avea dacă nu ai şti ce vârstă ai?





Luna asta împlinesc 35 de ani.... Uneori mă gândesc puţin tristă la acest lucru. Trebuie să recunosc că am acumulat ceva dezamăgiri şi frustrări.  Dar sunt încrezătoare că voi reuşi să las trecutul în urmă şi să mă bucur de această vârstă.
Nu mă compar cu felul în care arătam la 20 de ani însă mă bucur când colege de liceu îmi spun că sunt neschimbată şi că arăt ca atunci.
Nu fac eforturi disperate de a folosi toate cremele antiîmbătrânire, dar recunosc că folosesc o astfel de cremă anti-aging, fără pretenţia de a recreea tenul din adolescenţă.

Îmi place să mă răsfăţ, să citesc, să călătoresc.
Îmi acord mai multă atenţie decât o făceam până acum şi probabil e normal să fie aşa. Sunt mulţumită că, în mare parte mi-am îndeplinit  visele. Sunt oarecum nemulţumită că încă fac parte din categoria femeilor singure. Spun oarecum pentru că nu mereu văd o tragedie în acest lucru. Fiind singură pot face ce vreau şi când vreau. Burlăcia asigură libertăţi şi dulci avantaje. Am asigurată liniştea şi nu trebuie să fac compromisuri.

Îmi este un pic ciudă că sunt femeia care în comparaţie cu altele nu mă pot bucura de surâsul şi gălăgia propriilor copii... asta nu pentru că aş fi fugit de responsabilităţi ci pentru că, pur şi simplu nu am întâlnit bărbatul pe care să- mi doresc să-l fac tată şi alături de care să-mi doresc să –mi întemeiez o familie.
Nu mi-e teamă de „povestea” care spune că după 35 de ani e cam greu să mai faci copii şi nu cred în ea.
Pentru mine bărbatul şi copiii sunt la un gând distanţă J

Acum la 35 mă simt mai înţeleaptă. Am experienţă. Ştiu ce-mi place şi ce nu, ce pot accepta şi ce nu. Ştiu că am multă dragoste de oferit, dragoste pe care nu o voi mai risipi aşa cum am făcut-o până acum.  Sunt mai echilibrată. Ştiu de ce am nevoie. Am încredere în propria feminitate. Sunt capabilă şi pregătită să continui să descopăr şi să trăiesc tot ceea ce viaţa mi-a pregătit pentru mâine, neuitând să trăiesc azi.
Acum pot spune: cunosc câte ceva despre viaţă şi mă simt minunat cu mine însămi!
Mă iubesc şi să mă respect pentru că astăzi conştientizez mai bine decât ieri că merit toate astea!

Dacă nu aş şti că am 35, probabil aş zice că sunt o fată înţeleaptă de 25! J



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...