vineri

Ce bine ne-ar fi dacă ne-am putea stăpâni!




Întâlnim în viață tot felul de oameni. Unii ne încarcă pozitiv și scot din noi tot ce este mai frumos,  alții ne încarcă negativ și parcă apar în preajma noastră pentru a scoate tot ce e mai rău în noi.

La nervi nu bat câmpii, clar! Spun adevărul, însă spun acel adevăr pe care altfel l-aș fi evitat. De aceea de fiecare dată când nu-mi pot stăpâni furia regret că nu m-am putut controla. Nu regret ceea ce am spus ci regret pur și simplu că nu am reușit să mă îndepărtez de acel om, de acea situație conflictuală. Această dezamăgire față de mine însămi continuă să mă macine ceva timp…


Dacă vrem să nu spunem sau să nu facem ceva ce mai târziu am putea regreta, trebuie mai întâi de toate “să nu ne aprindem la mânie”. Uşor de zis, dar greu de făcut, nu-i aşa? 

După vorbele aruncate la nervi, mă simt eliberată, dar nu liniștită. Tot timpul mă gândesc că de fapt lucrurile se puteau rezolva și cu calm.

Ar trebui să învățăm să întoarcem spatele provocărilor și nu să continuăm să “rumegăm “ incidentele.

Ar trebui să învățăm să iertăm și să ne iertăm și astfel vom scăpa de furie și regrete.

Ar trebui să învățăm să evităm conflictele, să nu ne înfuriem, să nu jignim și să nu ne considerăm jigniți din orice.

Ar trebui să spunem NU unei vieți toxice pline de resentimente, frustrări și furie.

Calmul și optimismul să fie cu noi! ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...