sâmbătă

El este tata!!!





Circulă pe facebook acea postare care spune:
"Madonna are 55 de ani, iubitul ei 22. Tina Turner are 75 de ani, iubitul ei 40. J. Lo. are 42 de ani, iubitul ei 26. Mariah Carey are 44 de ani, soțul ei are 32.
Ești încă singură? Relaxează-te, înseamnă că iubitul tău nu s-a născut încă!"

Este amuzant, dar încet, încet  încep să cred că așa este J

Lucrurile astea nu se întâmplă de ieri, de azi, cu toate că mulți  consideră că este împotriva firii să fie așa.
Să nu uităm de celebrul Charlie Chaplin a cărui viață amoroasă era cât se poate de liberă și de neîngrădită.
Prima dată s-a căsătorit în 1918, când avea 29 de ani. Pe soţia lui o chema Mildred Harris şi avea la momentul respectiv 16 ani.
La 35 de ani s-a căsătorit a doua oară. Şi de data aceasta mireasa, pe care o chema Lita Grey, avea 16 ani. 
A treia oară Charlie s-a căsătorit în China. El avea 47 de ani, iar ea, Paulette Goddard, avea 25.
Când s-a căsătorit a patra oară, Charlie avea 54 de ani. Partenera sa era Oona O’Neill, fiica dramaturgului Eugene 0′Neill, şi avea 18 ani, fiind cu treizeci si şase de ani mai tânără decât el.

De câte ori merg cu tata la cumpărături (și o facem destul de des, lucru care mă bucură, nu pentru cumpărăturile în sine ci pentru timpul petrecut împreună), comercianții îl întreabă dacă dorește ceva anume pentru doamna… doamna fiind eu…. Off! Nu, doamna lui nu sunt eu, doamna lui este mama mea! Eu sunt prințesa lui tata!
Uneori situația mă amuză, alteori mă pune pe gânduri...        

Sunt mândră de tata pentru că din această poveste consider că el este în avantaj. Dar, în același timp mă întreb: oare am îmbătrânit mai mult decât mă văd eu în oglindă?  Hmmm! Nu, totuși cred că răspunsul este negativ…
Pentru mine tata este veșnic tânăr, iar eu sunt prințesa lui indiferent de impresia pe care o lăsăm celorlalți atunci când ieșim împreună pe stradă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...