miercuri

Un simplu gând, de mulțumire




”Fiecare clipă de căutare este o clipă de regăsire.” - Paulo Coelho

În urmă cu 5 ani, din cauza unei probleme de sănătate, am început să mă caut pe mine, să încerc să înțeleg ce se întâmplă de fapt în interiorul meu. Știam și conștientizam că tot ceea ce se întâmplă în interior se manifestă, mai devreme sau mai târziu, la nivel fizic. Drumul regăsirii de sine nu este un drum deloc simplu, mai ales atunci când stai agățat de trecut, de relații care îți fac rău, de oameni care te secătuiesc de energie. Când am înțeles că intoxicarea la nivel emoțional este o chestiune profundă și că există posibilitatea unei detoxifieri emoționale, informațiile, de care aveam nevoie pentru a mă restabiliza, au început pur și simplu să vină spre mine. Am început să atrag oamenii de care aveam nevoie pentru a ma regăsi pe mine însămi.
Și astăzi, încă, lucrez cu mine pentru că uneori mă mai pierd pe drum. Și astăzi, am bucuria de a atrage situații și oameni care sunt un balsam pentru sufletul meu și mulțumesc Divinității pentru asta.

Fiecare întâlnire are un rost

Din timpul liceului sunt pasionată de psihologie. Citesc cărți, site-uri, reviste de psihologie. În 2015, am participat la o conferință despre Mindfulness, organizată de editura Herald. Am fost tare fericită să mă aflu acolo. Pe lângă informațiile pe care le-am aflat, am descoperit un om al cărui discurs a fost fix pe sufletul meu.  Este vorba de Gaspar Gyorgy- psiholog clinician și psihoterapeut relațional. De atunci am început să-i urmăresc postările de pe facebook și să citesc paginadepsihologie.ro.

În 2016, la editura Curtea Veche Publishing, a apărut cartea sa de debut, ”Copilul invizibil”. O carte care a reușit să-mi răscolească sufletul și pentru că mi-a plăcut tare mult, mi-am dorit să realizez un interviu cu Gaspar. Am avut bucuria ca acesta să accepte și să dialogăm despre carte. Interviul îl puteți citi aici: AgențiadeCarte.ro

Pentru că... ”În inima recunoscătoare va fi vară mereu.”- Celia Thaxter

Mulțumesc!

Consider că este foarte important să fii recunoscător celui care te ajută ( fie și indirect) și că “a mulțumi” este calea cea mai simplă prin care îți poți exprima recunoștința, de aceea am simțit nevoia, ca astăzi, să vă împărtășesc bucuria de a-l descoperi pe Gaspar Gyorgy.

recomand să vă împrieteniți  cu ”Copilul invizibil” din voi. Nu veți regreta!



Un comentariu:

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...