duminică

Vechi și nou





În anul 2016 am învățat multe lucruri noi, am cunoscut oameni noi, am pus punct unor relații în care nu mă mai regăseam. Nu am prea multe regrete, însă am multe realizări la care mă uit cu mulțumire și liniște în suflet. Am încercat pe cât posibil să fac numai ceea ce mi-a spus inima. Mă pot uita cu inima împăcată spre 2016 și mulțumesc pentru asta.

- Am participat la trei ateliere organizate de Fundația Calea Victoriei: Curs practic de machiaj (Lector: Valentina Bălașa Ario), Istoria Parfumului: mistere, seducție și creatori celebri (Lector: Monica Neațu), Poveștile ca metafore ale dezvoltării de sine ( Lector: Monica Daniela Găitănaru).

Am aflat lucruri foarte interesante și am cunoscut oameni deosebiți. 
Vă recomand, cu drag, atelierele organizate de Fundația Calea Victoriei 

- Am citit cărți bune. Am cunoscut oameni frumoși. 
Simona Antonescu

- Am văzut spectacole de teatru minunate. Îmi amintesc cu mare drag de:

-  Am participat la diferite conferințe și lansări de carte. 
Primul meu gând se îndreaptă spre Festivalul Național de Teatru 2016

- Am început colaborarea cu Pagina de Psihologie.

- La capitolul călătorii nu am excelat, însă am vizitat Dublin, Veliko Târnovo și Sfântu Gheorghe (Covasna).

- Îmi amintesc cu drag și de ziua mea de naștere... am petrecut-o, împreună cu o prietenă, pe Terasa de la Conu' Iancu, urmărind spectacolul De la Caragiale la Șalom Alehem

Anul 2016 mi-a reamintit că oamenii vin și pleacă din viața noastră fără ”preaviz”, că nu îi întâlnim întâmplător, că totul se întâmplă așa cum trebuie, atunci când trebuie.
Nu am reușit să fac tot ceea ce îmi plănuisem la început de an, însă ceea ce am realizat îmi mulțumește sufletul și asta e foarte important. 
Tot la capitolul realizări ale anului 2016 intră și faptul că, după vreo 7 ani, am reușit să mă spovedesc. Legătura cu Divinitatea este foarte importantă pentru mine. Nu merg în fiecare duminică sau sărbătoare la biserică, însă merg atunci când simt nevoia, în locurile care simt că mă încarcă de energie. Aș aminti aici câteva mănăstiri din București: Antim, Mihai Vodă, Radu Vodă.

Poate că cea mai mare restanță a anului 2016 o reprezintă călătoriile. 

Sper ca în 2017 să vizitez mai multe locuri noi decât am făcut-o în 2016.

Tot în 2017 sper să reușesc să nu mai acord atenție mare lucrurilor și oamenilor mici. 
Să învăț să nu mai am așteptări. Să fiu mai organizată. Să scriu mai des pe blog J


La mulți ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...