sâmbătă

Gandesc! Gestionez! Hotarasc!




Tocmai am terminat de citit o carte pe care v-o recomand din tot sufletul!
Se numeste "Cheile secretului" de Daniel Sevigny. Este un besteseller mondial care explica legea atractiei. Aceasta carte este un adevarat manual practic despre tehnica organizarii gandirii.
De aproape douazeci de ani, autorul preda aceasta metoda in intreaga lume si zeci de mii de persoane o aplica in viata lor de zi cu zi, atat in America, cat si in Europa. Faptul ca atatea persoane continua s-o utilizeze zilnic constituie fara indoiala dovada ca tehnica este usoara si mai ales eficace.

Iata cateva idei si formule de atragere a fericirii:

- Legea atractiei
  • Tot ce se traieste in interior se reflecta in exterior!
  • Gandirea controleaza tot!
  • Fericirea incepe prin gandire!
- AFIRMATII folosite pentru organizarea gandirii:
  • Univers infinit, traiesc o zi calma si senina!
  • Univers infinit, ACUM ma aflu intr-o perfecta stare de sanatate!
Pentru a obtine SANATATEA:
  • Univers infinit ma aflu pe drumul vindecarii perfecte IMEDIAT!
Pentru INSOMNIE:
  • Univers infinit, adorm IMEDIAT!
  • Partenerul meu inceteaza sa mai sforaie IMEDIAT!
  • Eu adorm in liniste in aceasta noapte!
Pentru A SLABI:
  • Univers infinit, tot ce mananc si ce beau ma fac sa slabesc si raman intr-o perfecta stare de sanatate IMEDIAT!
  • Stomacul mi se micsoreaza IMEDIAT!
Pentru CAUTAREA IUBIRII:
  • Univers infinit, intalnesc si imi impart viata cu barbatul /femeia ideal (a). El este celibatar, liber, muncitor, in perfecta stare de sanatate fizica si psihica, fidel, ii place sa calatoreasca.... (puteti adauga si alte calitati). Drumurile noastre se intalnesc si ne iubim in CEL MAI SCURT TIMP!
Pentru GASIREA UNUI LOC DE MUNCA:
  • Obtin slujba ideala potrivita personalitatii si cunostintelor mele, intr-un mediu favorabil, in conditii exceptionale si cu un salariu extraordinar in CEL MAI SCURT TIMP!
Inaintea unui INTERVIU:
  • Sunt calm si relaxat IMEDIAT!
  • Am o foarte mare incredere in mine IMEDIAT!
  • Ma exprim intr-un mod corect si inteligent IMEDIAT!
  • Am o charisma irezistibila astazi!
Pentru DRUM:
  • Sunt perfect protejat(a) astazi si ajung la destinatie in perfecta siguranta.
Pentru o VANZARE:
  • Univers infinit, vand ... ( precizati ce anume) unui cumparator serios, solvabil, cu bani lichizi, la un pret acceptabil pentru amandoi. Conditiile tranzactiei sunt conforme intelegerii facute si cele doua parti sunt foarte multumite de tranzactie IN CEL MAI SCURT TIMP!
Pentru UN PROIECT DE CALATORIE:
  • Petrec o vacanta extraordinara. Ma odihnesc bine intr-un  mediu inconjurator calm si linistit. Cunosc oameni placuti si ma distrez mult. Sunt tot timpul perfect protejat(a) si diger bine hrana IN CEL MAI SCURT TIMP!
Pentru DEPASIREA UNUI OBSTACOL:
  • Univers infinit, din respect pentru mine, actionez rapid in fata problemelor din viata mea. Imi folosesc imediat puterile de organizare a gandirii. Sunt o persoana implinita. Am solutia ideala IMEDIAT!
Pentru RENUNTAREA LA FUMAT:
  • Univers infinit, elimina din mine gustul nicotinei. Detest acest gust! Imi controlez cu usurinta tabagismul. Sunt foarte motivat(a) sa renunt la fumat IN CEL MAI SCURT TIMP!
Pentru o DECIZIE, o ALEGERE:
  • Am un raspuns clar, net si exact si stiu sa recunosc raspunsul IN CEL MAI SCURT TIMP!
Pentru BANI (in momentul cand dam banii):
  • Banii se intorc la mine inzecit IN CEL MAI SCURT TIMP!
In privinta unei RELATII:
  • X (numele personei respective) isi exprima sentimentele cu sinceritate si imi marturiseste intentiile sale IN CEL MAI SCURT TIMP!
CONCLUZII:

- Ma  iubesc suficient ca sa vreau sa schimb cursul vietii mele!
- Eu sunt producatorul, realizatorul si scenaristul filmului VIETII MELE!
- GANDESC! GESTIONEZ! HOTARASC!

Secretele unei VIETI FERICITE:

- Trebuie sa ne concretizam ideea unei vieti fericite in gandire, in primul rand. Trebuie sa luam hotararea sa fim fericiti. 
- Trebuie sa facem efortul  de a atrage fericirea in viata noastra.
- Trebuie sa ne inconjuram de persoane fericite.
- Sa incepem inca de la trezire sa ne selectam bucuriile in gandire.
- Trebuie sa traim ASTAZI!
- Trebuie sa-i zambim vietii.
- Sa nu ne alimentam cu ganduri negative.
- Sa ne supraveghem limbajul si sa-l facem pozitiv.
- Trebuie sa reducem intalnirile cu persoanele negative.


 Cred ca v-am convins ca este o carte foarte interesanta care cuprinde sfaturi de care ar trebui sa tinem seama. Pe mine, Daniel Sevigny, m-a convins!


O alta carte, pe care v-o recomand, semnata Daniel Sevigny,  este "Secretul autovindecarii".




2 comentarii:

  1. Este o carte mai mult decat interesanta si sunt sigura ca trebuie citita si predata in scoala. Concluzia este ca totul depinde de noi, doar de noi, de fiecare individ in parte. Ne putem face viata asa cum vrem doar daca vrem si muncim pentru asta, daca stim si invatam cum sa ne folosim gindul.
    Dar toate acestea se pot indeplinii daca fraza urmatoare va spune ceva : "- Ma iubesc suficient ca sa vreau sa schimb cursul vietii mele!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit și eu această carte, și cea de la care a început totul (The Secret de Rhonda Byrne). Și DA, am făcut cele mai mari schimbări în viața mea, în doar 6 luni. Și sunt fericit. După ce le-am citit de vreo 3 ori pe ambele. Mi-am făcut un colaj cu toate aceste „comenzi”, și altele personalizate mie. Doar că m-am mutat în Franța acum 4 luni. Și am uitat să iau și colajul. Și am început să uit din ele cu timpul :D.
    Mulțumesc mult pentru postare. Acum mă apuc să-mi fac alt colaj.

    RăspundețiȘtergere

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...