miercuri

Autosugestii pozitive





Afirmatiile pozitive sunt un instrument eficient pentru reprogramarea inscontientului. Mintea poate trece in acest fel de la ganduri negative la ganduri pozitive. Totodata, autosugestiile determina starea emotionala. Efectul autosugestiilor asupra inconstientului se realizeaza prin repetarea lor de mai multe ori, dimineata sau seara. Spuse cu voce tare au un impact si mai mare!




AZI MA SIMT BINE!


MA BUCUR DE FIECARE CLIPA A ACESTEI ZILE! VOI GASI CEL PUTIN UN MOTIV DE BUCURIE PENTRU ACEASTA ZI!

AM DIN CE IN CE MAI MULTA INCREDERE IN MINE SI IN FORTELE MELE!

SUBCONSTIENTUL MEU IMI ASCULTA DORINTELE SI MA GHIDEAZA SPRE SUCCES!

FERICIREA IMI VINE DIN INTERIOR, SIMT CA RADIEZ BUCURIE!

AZI E O ZI NEMAIPOMENITA SI POSIBILITATILE MELE SUNT NELIMITATE!

STIU CE AM DE FACUT! VOI FACE EXACT CE MI-AM PROPUS!

AM INCREDERE IN MINE, STRALUCESC SI VOI REUSI!

AZI AM SANSA SA MA BUCUR SI SA-I BUCUR SI PE CEILALTI CU PREZENTA MEA!






Un comentariu:

  1. Cred ca aceste "tehnici" sunt cu atat mai eficiente daca sunt aplicate din copilarie. Consider ca nu trebuie exagerate ci trebuie subliniat faptul ca "meritam sa fim intelesi / iubiti / acceptati / sa gresim si sa ne reparam greselile "...., meritam sa fim valorosi.

    RăspundețiȘtergere

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...