duminică

Despre puterea de a te privi în oglindă și în suflet



Foto: ARCUB



Am văzut, la Arcub, spectacolul ”Am iubit, am purtat, am pierdut”, o adaptare de Nora & Delia Ephron, după romanul omonim scris de Ilene Beckerman, în regia lui Emil Hoștină. Este un spectacol care m-a impresionat și pe care vi-l recomand.

5 actrițe, o colecție de povești despre viață.
Un spectacol despre puterea de a te privi în oglindă și în suflet, ca femeie, și despre a înțelege mai bine sufletul femeii, ca bărbat.
Despre imaginea/relația mamă-fiică, despre iubiri, despre haine, genți, sutiene, despre bucurii, despre tristeți, despre boală, despre moarte.
Un spectacol care te trece prin toate stările, care te face să râzi, ca mai apoi să plângi. Un spectacol care îți reamintește de tine. Un spectacol despre ce am iubit, despre ce am purtat și despre ce am pierdut, fiecare dintre noi.
Elvira Deatcu, Laura Creț, Anca Androne, Iulia Lumânare, Ioana Abur sunt actrițele care joacă atât de firesc și de natural încât nu poți rămâne indiferent la nimic din ceea ce se întâmplă pe scenă.

Despre Love, loss and what I wore

Spectacolul a fost prezentat, în premieră, la New York, pe 2 august 2008. În 2009 a avut premiera Off-off Broadway. În 2010 a câștigat premiul Drama Desk Award pentru experiență teatrală unică și premiul publicului pentru cea mai bună piesă de teatru în premieră.
Textul a fost jucat cu succes în Los Angeles, Toronto, Buenos Aires, Sidney, Capetown, Manila.
Nora Ephron (1941-2012) a fost jurnalist, eseist, romancier, producător și regizor de film, nominalizată la premiile Oscar și câștigătoare a premiului BAFTA.
Delia Ephron este jurnalist, romancier, scenarist și producător de film.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...