luni

Inainte si dupa




Dragii mei,

Am mai scris intr-o postare mai veche despre hotararea mea de a manca sanatos, insa revin la acest subiect intrucat internetul este plin de diete magice si de poze de genul "inainte de dieta si dupa dieta". Acest lucru m-a determinat sa mai deschid acest subiect si sa postez poza de mai sus :)

Nu cred in diete magice, cred insa intr-un stil de viata sanatos!

Hotararea de a manca sanatos, de a-mi schimba stilul de viata a fost determinata de starea mea de sanatate. Am reusit sa realizez faptul ca primeam semnale de alarma de la corpul meu si ca trebuia sa fac ceva pentru a-mi recapata sanatatea. Am realizat ca "asa nu se mai poate!", ca imi bateam joc de corpul meu.
Fiind hotarata sa spun DA sanatatii, pur si simplu am inceput sa atrag informatiile si oamenii de care aveam nevoie.
L-am intalnit pe domnul Vasile Andritoiu, apiterapeut, lector al Asociatiei Nationale pentru Terapii Complementare din Romania si profesor de istorie la Targu Jiu. Mi-a fost si imi este de un real ajutor. Este un om care pe langa faptul ca a vindecat si vindeca multe boli cu ajutorul apiterapiei, stie sa-ti vorbeasca, sa te mobilizeze pozitiv, sa-ti redea speranta atunci cand ea dispare.
Am descoperit carti care m-au facut sa ma inteleg mai bine, sa aflu ce se intampla cu corpul meu si ce se petrecea in mintea mea atunci cand aveam episoade de mancat necontrolot, si nu ma refer numai  la cantitate ci si la calitate.
Este foarte important sa consumi alimente bune pentru corpul tau si sa iti iubesti corpul. Astfel, corpul tau va reveni la o stare de sanatate optima intrucat ii oferi tot ce are nevoie.
O alimentatie sanatoasa alaturi de miscarea fizica si gandurile fericite reprezinta calea cea mai rapida catre o sanatate perfecta si un corp armonios!  

Nu am urmat nici o dieta pentru slabit. Dieta mea este schimbarea stilului de viata.
Nu va mai lasati "vrajiti" de titluri care suna extraordinar, cum ar fi "Slabeste 10 kg intr-o saptamana". Nu va infometati! Veti regreta mai tarziu. Va veti distruge sanatatea! Nu va asteptati ca dupa ce v-ati impovarat corpul cu zeci de kilograme in plus in ani de zile sa le puteti da jos intr-o saptamana. 

Ce inseamna pentru mine a manca sanatos?

Primul pas cand vreti sa treceti la o dieta sanatoasa este sa faceti o lista cu alimente. Cu alimentele sanatoase.
Fructe, legume, salate, apa plata, ceai, nuci, migdale, caju, fistic (crude, nu prajite, nu cu sare), ulei cat mai putin, inlocuiti sarea iodata cu sare neiodata marina. Inlocuiti pe cat posibil zaharul cu mierea sau alte variante de indulcitori sanatosi. Eu folosesc miere poliflora.
Mancati cu masura! Iar daca va veti simti confortabil cu voi insiva si nu va veti pierde in ganduri negative veti manca cu masura si sanatos fara ca macar sa realizati acest lucru! Totul va veni de la sine!
Faceti miscare! Nu trebuie neaparat sa mergeti la sala. Mergeti pe jos, urcati si coborati scarile.
Inlaturati gandurile negative si oamenii care va incarca negativ!

Va spun cu mana pe inima ca veti reusi sa va bucurati de o stare de sanatate buna si sa inlaturati surplusul de greutate. 
Poza mea este o dovada a faptului ca se poate!  Analizele mele stau si ele marturie a faptului ca se poate! 
In 2011 glicemia mea era de 107, in 2013 glicemia mea este 87. Colesterolul total in 2011 era de 198, in 2013 este 161.
In 2 ani de zile am slabit 20 de kilograme. Nu stiu daca e mult sau e putin dar stiu ca azi sunt  mai sanatoasa si ma simt mai confortabil in pielea mea decat in urma cu 2 ani.


Exista numeroase retete usor de preparat si deosebit de delicioase si hranitoare ...
Iata trei dintre site-urile pe care eu le urmaresc:


Dintre cartile pe care le-am citit si care mi-au fost de folos va recomand:



Va doresc multa sanatate si nu uitati : 
IUBITI-VA CORPUL! ESTE DARUL LUI DUMNEZEU PENTRU VOI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...