vineri

Top 15 +1 seriale de vazut si revazut




Am intocmit top 15 seriale de vazut si revazut ( in opinia mea).
Asadar, preferatele mele sunt ( intr-o ordine aleatorie, asa cum mi-au venit in minte) :


1. SEX AND THE CITY


2. SEINFELD


3. FRIENDS



4. TWO AND A HALF MEN



5. MASH


6.  HOUSE



7. GREY'S ANATOMY



8.  THE TUDORS



9. DESPERATE HOUSEWIVES




10. ARMYWIVES



11.  TWIN PEAKS



12.  MEDIUM



13. THE MENTALIST



14. MODERN FAMILY




15. DOWNTON ABBEY





Voi ce seriale preferati?


PS: Am uitat de draga de ALLY MC BEAL :(





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...