marți

O filă de jurnal


In urma cu cativa de ani, aproape vreo 20 am inceput sa scriu in jurnal. 
Imortalizez momente din viata mea, trairi, notez fragmente care imi plac din cartile pe care le citesc. 
Jurnalul imi cunoaste cel mai bine sufletul. Jurnalul este cel mai bun prieten al meu. Lui m-am confesat ori de cate ori am fost fericita sau dezamagita. El ma ajuta sa ma regasesc, si chiar daca este un prieten tacut, tacerea lui imi ofera consolarea de care sufletul meu are nevoie atunci cand este ranit. 
El stie sa-mi fie alaturi fara a-mi lasa sentimentul ca cersesc iubire, fara a-mi reprosa ca sunt orgolioasa si fara a-mi spune s-o luam incet. El ma accepta asa cum sunt si isi deschide paginile ori de cate ori sufletul meu are nevoie sa i se destainuie. Cunoaste atat de multe lucruri si niciodata nu-mi spune ca a vazut destule in 20 de ani. Jurnalul imi cunoaste tristetile si bucuriile.

Iti recomand sa tii un JURNAL, acest lucru va fi o binecuvantare pentru sufletul tau!   

Scrie acum un jurnal…
Pentru a-ti nota toate succesele! Cand o sa te afli intr-un moment in care esti demoralizat arunca o privire in jurnal si rememoreaza momentele in care erai fericit.

Scrie acum un jurnal...
Pentru a-ti intelege esecurile! Pe langa evidenta succeselor tale, la fel de important este sa iti notezi cu rigurozitate si esecurile prin care ai trecut. Intotdeauna vei avea de invatat din ele. 

Scrie acum un jurnal...
Pentru “a pastra florile gandului tau pe care altfel le-ar lua vantul”. ( Nicolae Iorga)


De citit:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...