Multe dintre
aparatele electrocasnice funcționează atât timp cât sunt în garanție. Așa s-a
întâmplat și cu frigiderul meu Whirpool. Nu a fost o ”prezență” prea plăcută
încă de la început pentru că, atunci când îți era lumea mai dragă trosnea de-ți
sărea inima din piept dar, până la urmă, m-am obișnuit cu el. La cea mai mică
pană de curent trebuia resetat, scos din priză, lăsat să se odihnească și
repornit după câteva ore. Am ”conviețuit” cu greu împreună, dar am ”conviețuit”,
asta până când.... i s-a stricat o plăcuță. Am mutat tot ceea ce era în
frigider și congelator și am sunat la service. Plăcuța nu există în România.
Trebuia adusă din afara țării. Ok, am zis. Cât durează acest lucru? Mi se spune
că 4-5 zile. Asta e! Parcă nu-mi venea nici să-l arunc, cu toate că de multe ori am fost tentată să fac acest lucru,
dar știti cum e, te obișnuiești chiar și cu răul. După cele 5 zile am sunat să
aflu dacă a ajuns plăcuța. Primul răspuns a fost că a ajuns, dar mă va suna a doua
zi cineva pentru că trebuie făcută recepția. Ok. Nu a sunat nimeni. Am sunat eu iarași...nu de alta, dar e luna august și sunt peste 34 de grade... un frigider
funcționabil chiar mi-ar prinde bine. Al doilea răspuns a fost că de fapt
plăcuța nu a ajuns, mai durează 10 zile. Cam cât de Zen ar trebui să fii când
primești astfel de răspunsuri.... ai nevoie de un Super Zen, altfel.... Din
păcate nu am reușit să ating acea stare de Super Zen , pe care mi-aș fi
dorit-o.
Am luat legătura cu o doamnă director, căreia i-am
povestit despre ceea ce s-a întâmplat. Și care credeți că a fost răspunsul?
”E după sufletul omului!”, spune dumneaei. Stimată doamnă director, dacă sufletul meu este atât de păcătos încât nu poate ”atrage” o plăcuță pentru un frigider Whirpool, cu siguranță acum nu va atrage nici cumpărători pentru frigiderele pe care le vindeți și care nu sunt deloc ieftine.
”E după sufletul omului!”, spune dumneaei. Stimată doamnă director, dacă sufletul meu este atât de păcătos încât nu poate ”atrage” o plăcuță pentru un frigider Whirpool, cu siguranță acum nu va atrage nici cumpărători pentru frigiderele pe care le vindeți și care nu sunt deloc ieftine.
Nu știu ce părere
ar avea Mike Todman, Președintele Whirlpool International, despre toate astea, dar înclin să cred că lipsa de respect și neprofesionalismul numai în România sunt la ele acasă.
Concluzia? Nu cumpărați frigider Whirpool!
Imi pare rau ca ai trecut prin aceasta intamplare nefericita !.
RăspundețiȘtergere