marți

Facebook, lider emoţional al relaţiei




Recunosc, îmi place să flirtez, îmi plac cei cu care reușesc să mă conectez și mă bucur de orice fel de relație care mă aduce mai aproape de mine însămi. Există și persoane care mă sperie și pe care le evit pe cât posibil. Mă sperie pentru că sunt persoanele care au talentul de a mă seca de energie, de a mă atrage în locuri ale minții și ale sufletului în care nu vreau să ajung sau cel puțin nu când vor ele J
Fiecare avem spaimele noastre și am observat că spaimele au devenit din ce în ce mai diverse. Ne înspăimântăm dacă primim un ”tag” pe facebook, ce să mai zic dacă ne trezim ca fiind într-o relație?! Dăm atât de multă importanță unei lumi mai mult imaginare!

A fi într-o relație nu înseamnă că celălalt te posedă, te închide într-o închisoare, te rupe de lumea exterioară sau de tine însuți. Cu atât mai puțin a fi într-o relație pe facebook... Putem fi în relații pe facebook sau putem fi în relații doar pe facebook. Putem fi căsătoriți fără să purtăm verighetă sau fără să notăm asta la ”situația amoroasă” de pe facebook. Putem să fim oricum vrem să fim, nu numai în virtual ci și în viața reală.

Dacă nu suntem în relații afișate nu înseamnă că nu avem relații, dacă ne afișăm ca având relații nu înseamnă neapărat că le și avem.

Purtăm măști zi de zi. Purtăm măști în relațiile cu ceilalți și purtăm măști în relația cu noi înșine. Vrem să ne ascundem de noi și de ceilalți. Purtăm măști în încercarea copilărească de a ne proteja, de multe ori, fără să știm exact de cine și/sau de ce.

Am devenit atât de plictisiți încât facebook-ul este printre puținele lucruri care ne amuză dându-ne ocazia să fim oricine vrem să fim și oricând vrem.
Azi nu mai vreau să fiu întrebată de ce sunt singură, de ce nu mă mărit, de ce nu am făcut copii până acum. 

Azi sunt într-o relație. Azi am relația perfectă. Azi sunt într-o relație cu un poet. Facebook-ul m-a ajutat să întâlnesc poetul. Facebook-ul este liderul emoțional al relației. Facebook-ul este o poezie.Viața fără facebook ar fi fost tristă. Azi mă bucur de relație și de poezie, căci ”fără poezie, viața e pustiu!”.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...