miercuri

2013 mulțumesc, 2014 bine ai venit!





A început un an nou. Ca la fiecare început de an ma uit puțin în urmă și încerc, pe cât posibil, să nu am regrete în ceea ce privește anul ce tocmai a trecut.
Am cam făcut ceea ce mi-a spus inima, chiar dacă poate nu a fost tocmai ideal acest lucru, însă sincer, prefer să-mi pară rău de ceea ce am făcut decât de ceea ce nu am făcut.
Am vizitat locuri minunate: Istanbul (Turcia), Roma (Italia), Kos (Grecia) și Berlin (Germania).
Am finalizat proiectul de suflet numit "10 povești despre prietenie".
Mi-am bucurat sufletul citind cărți minunate, mergând la diferite lansări, la teatru, la concerte și întâlnindu-mă cu prietenii.
Am întâlnit oameni minunați, am trăit experiențe deosebite, dar au existat și momente în care mi-am strigat singurătatea și uneori disperarea în gura mare. Nu-mi place să țin în mine ceea ce mă deranjează pentru că nu-mi place să fiu un om frustrat.  Am încercat să fiu un om mai echilibrat decât fusesem înainte și să mă îndepărtez de cei care într-un fel sau altul îmi făceau rău, fie prin simpla lor prezență, fie prin discuțiile fără sens care mă secătuiau de energie. Am încercat să ignor ceea ce mă  încărca negativ și să-mi păstrez gândirea pozitivă. În 80% din cazuri am reușit acest lucru. Am realizat mai bine cine sunt și ce vreau. Am învățat să comunic mai bine cu propria persoană. Am aflat că o piedică în calea stabilirii unei autodiscipline pot fi și cei cei din jur și chiar dacă m-am simțit descurajată am găsit puterea de a merge mai departe.
Am conștientizat mai bine decât o făceam înainte că este  absolut necesar să resping cu promptitudine orice gând de nemulțumire, anxietate și descurajare. M-am simțit iubită de divinitate, de familie și de oamenii dragi sufletului meu. Le mulțumesc și sper din tot sufletul că și ei simt iubirea ce le-o port.
În 2013 am râs, am plâns, am disperat, am sperat, am iubit, am suferit, am citit, am scris, am călătorit…

Am început anul 2014 râzând și înconjurată de prietene dragi. Am început anul cu noi speranțe și vise, dar și cu dorința de a-mi păstra vechile obiceiuri bune .
Voi continua să fiu la fel de sinceră ca și până acum chiar dacă de multe ori sinceritatea este răsplătită cu ură sau fugă… îmi asum acest risc așa cum am făcut-o și până acum.
Trebuie să am mai multă răbdare cu mine însămi și să mă pun pe primul loc, așa cum merit! Trebuie să învăț să fiu mai egoistă! A fi un om bun în ziua de azi este echivalent cu “hai să profităm de pe urma bunătății lui pentru că totul ni se cuvine nouă!“.
Nu-mi pot promite că-mi voi putea proteja sufletul de dezamăgiri, sunt conștientă de asta, însă voi continua să cred în iubire și în oameni frumoși.

În rest… îmi doresc ceea ce  vă doresc și vouă… să fim sănătoși, să fim înconjurați de oameni dragi, să fim veseli, să evoluăm, să vizităm locuri minunate, să întâlnim oameni frumoși, să iubim, să fim iubiți, să ne simțim apreciați, să ne simțim protejați de Divinitate… să trăim frumos!


1 ianuarie 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...