vineri

Mă concentrez mai bine cu o carte în mână



Constat, și nu pentru prima oară, că nu pot citi o carte pe laptop/tabletă. Nu mă pot concentra. Să zicem că, sunt de modă veche... prefer cartea tipărită. Hârtia mi se pare mai ”caldă”. Îmi place să dau pagină cu pagină, să aud zgomotul foii de hârtie. Îmi place ca după ce am citit-o să o așez în bibliotecă și să o pot răsfoi la nevoie.
Îmi place să răsfoiesc albume. Mai ales când hârtia este de calitate și tiparul impecabil este o adevărată plăcere să țin în mână astfel de cărți. Cumpăr cărți, reviste, ghiduri turistice și tot ce mă inspiră. Din fiecare vacanță vin cu cel puțin o revistă, pe care o răsfoiesc zile întregi parcă pentru a prelungi vacanța și a simți mirosul hârtiei, pe care îl asociez cu locul de unde am cumpărat revista.
Cu siguranţă suportul digital are şi el utilitatea lui, dar este rigid, rece,  nu transmite emoţia autorului și nu poți folosi semne de carte. Am semne de carte din toate locurile pe care le-am vizitat și nu aș renunța la plăcerea de a le folosi J

Chiar dacă tehnologia avansează (şi se ieftineşte), copacii se împuţinează şi hârtia devine din ce în ce mai scumpă, eu întotdeauna voi alege cartea tipărită. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...