vineri

Și cărțile dezamăgesc câteodată


La unul dintre tonomatele de cărți din stația de metrou mi-a atras atenția o carte. Am cumpărat-o. Se numește ” Sacroterapia. Vindecarea prin rugăciune”, semnată de dr. Nicolae Herescu. Imediat am deschis-o și am început să citesc. Am fost dezamăgită încă de la primele pagini. De ce? Pentru că mă așteptam la altceva. Așa se întâmplă când ai așteptări. Nu știu exact la ce mă așteptam, dar în niciun caz, nu mă așteptam să citesc cam ceea ce am citit în cărțile lui Doreen Virtue. Rugăciunea de la pagina 18 a cărții domnului Nicolae Herescu este aproape identică ( schimbate 2-3 cuvinte) cu pagina 87 din cartea lui Doreen Virtue, ”Vindecarea cu îngeri”. După aceste câteva pagini, inspirate din Doreen Virtue, după părerea mea, urmează mai multe acatiste, pe care le aveam deja acasă...
Așadar această carte nu mi-a spus nimic nou. Singurul merit ar fi acela de a-mi reaminti să mai răsfoiesc cărțile lui Doreen.

Vă recomand cărțile lui Doreen Virtue despre îngeri, ele chiar sunt o terapie pentru suflet și minte.

Prin sacroterapie se înţelege vindecarea cu ajutorul lui Dumnezeu prin credinţă şi rugăciune. Dacă știți vreo carte care să dezvolte acest subiect, vă rog să-mi spuneți. Sunt interesată să citesc despre acest subiect, însă nu acatiste. Citesc și recitesc acatiste de mult timp. Vreau ceva nou.

Am căutat să aflu mai multe despre autorul român al cărții respective, însă nu am găsit nici o bio-bibliografie pe google. Am căutat ”sacroterapie” și am găsit un site care oferă consultații de sacroterapie... Oare e tot pe bază de acatiste? A fost cineva la o astfel de consultație?

Cam atât despre acest subiect.

Doamne ajută!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...