marți

3 modalități în care îți poți purifica locuința




Pentru a avea o casă sănătoasă este necesară, pe lângă curățenia propriu-zisă, și o purificare, o îndepărtare a energiilor nefolositoare. La fel ca și noi, casa noastră are nevoie de echilibru energetic. Pentru a-mi purifica locuința eu folosesc 3 metode.

1.Purificarea cu fum aromat
Sunt o mare fană a bețișoarelor parfumate. Preferatele mele sunt cele de salvie, scorțișoară, trandafir. Se spune că salvia alungă energiile negative. J
Fumigaţiile cu tămâie, se pare că, au darul de a reduce starea de agitaţie psihică, prin stimularea anumitor celule senzoriale olfactive. De asemenea, acest fum destinde, calmează şi dă o stare de bună dispoziţie.

Începeţi cu uşa de la intrare având grijă că fumul beţişoarelor să învăluie toate laturile uşii. Treceţi apoi la toate uşile din casă, iar apoi la ferestre. Plimbaţi-vă prin casă cu suportul  pe care arde beţişorul pentru a beneficia toate colţurile de această purificare.

Atenționare!
Fumul aromat, menit să-ţi parfumeze casa, poate să ducă la afecţiuni respiratorii.  Riscurile sunt cu atât mai mari cu cât încăperea în care ard beţele este mai puţin aerisită. Așadar, nu uitați să aerisiți camera!



2. Purificarea prin sunete
Din cele mai vechi timpuri, sunetul clopoțeilor a fost folosit în cele mai multe culturi pentru protecție, dar și pentru  invocarea spiritelor și zeităților. Vibrațiile produse de clopote pot să disperseze energia negativă și stagnantă acumulată, sporind curentul de energie pozitivă. Dacă energia este veche și stagnantă, sunetul poate fi greu și înfundat.

Vă plimbați în sensul acelor de ceasornic, prin toată casa, sunând din clopoțel. Veți suna până când sunetul va fi clar și răsunător.



3. Purificarea cu apa sfințită
Eu folosesc aghiasma de la biserică. Stropesc puțin în fiecare camera în timp ce spun o rugăciune. Poate fi folosită și o apă încărcată energetic de soare, lună sau cristale…

Stropiți camera, mergând în sensul acelor de ceasornic. Acest proces creează un mediu bogat în ioni negativi, similar cu cel din apropierea unei mări sau a unei cascade.

Fiecare ritual va fi însoțit de o rugăciune. De exemplu:

Te rog, Doamne binecuvântează și apără această casă, pe cei care locuiesc în ea, dar și pe cei care o vizitează. 

De fiecare dată purificarea se va încheia cu mulțumiri!

Vă recomand și două afirmații utile în atragerea de energii benefice.

1. Îmi binecuvântez casa cu iubire. Aștern iubire în fiecare colț, iar casa mea răspunde iubitor, cu căldură și confort.

2. Locuiesc în casa perfectă, unde creez spațiul de vindecare pentru mine și pentru cei care vin în casa mea.

Vă asigur că aceste metode vor asigura o stare de bine atât vouă cât și celor care vă vizitează. Eu le folosesc, iar prietenii care mă vizitează sunt fascinați de energia benefică a casei mele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...