joi

Atelierele pentru adulți, un mod minunat de a-ți petrece timpul liber



Afirmațiile repetate suficient de des se transformă în convingeri și generează întotdeauna rezultate, adeseori în feluri pe care nici măcar nu ni le putem imagina. În urmă cu 4 ani am început să folosesc afirmațiile și chiar dacă astăzi nu le mai folosesc cum o făceam atunci, încă simt efectele lor.

Două dintre afimațiile care m-au făcut să realizez că ele funcționează sunt:
  1. Atrag oameni minunați și iubitori în viața mea.
  2. Toate informațiile perfecte pentru evoluția mea, pe toate planurile, ajung la mine în mod ușor, la timpul potrivit.
De când mi-am schimbat modul de alimentație ( recunosc că nu din proprie inițiativă, ci la îndemnul unui medic) îmi doream să urmez un curs de nutriție. Mă preocupa si mă preocupă subiectul. Am căutat cursuri. Am fost să mă înscriu la un moment dat la un astfel de curs, însă după o scurtă discuție cu ”lectorul” respectiv intuiția m-a îndemnat să renunț la idee și am preferat să fiu... autodidactă J Probabil, nu era momentul potrivit pentru așa ceva, trebuia să mai acumulez și singură diverse informații. 

Atrag oameni minunați și iubitori în viața mea!

La sfârștul anului trecut am aflat despre existența Fundației Calea Victoriei. Am avut bucuria de a-i și cunoaște pe câțiva dintre memebrii acestei Fundații. Sunt oameni minunați, plini de energie bună și foarte prietenoși. Ca să vă convingeți îi puteți vizita J Organizează diferite Ateliere. Sigur, măcar unul dintre ateliere vă va atrage. Prețurile sunt foarte accesibile și nu există limită de vârstă.
Atelierele se adresează persoanelor care își caută vocația, vor să își dezvolte o pasiune, un talent sau vor să își completeze cultura generală cu ajutorul unor lectori carismatici și deschiși.

Toate informațiile perfecte pentru evoluția mea, pe toate planurile, ajung la mine în mod ușor, la timpul potrivit!

În luna februarie a acestui an am aflat despre Atelierul de Nutriție, organizat de Fundație. Mi-am zis că este un semn. Am citit structura  Atelierului și Cv-ul lectorului, Ruxandra Maria Pleșea. Am zis fără ezitare, DA, trebuie să particip. Și foarte bine am făcut! :) 
Mi-a fost tare utilă participarea la acest Atelier. Mi s-au reamintit lucruri despre care știam, dar pe care începusem să le uit sau să le ignor. Am învățat lucruri noi, pe care am început să le pun în practică încă din timpul desfășurării Atelierului. Informațiile sunt foarte bine structurate. Doamna lector este o persoană foarte prietenoasă și deschisă discuțiilor, ceea ce face ca atmosfera să fie degajată. Te simți în largul tău și nici nu-ți dai seama cum trec cele 2 ore de curs.

Dacă sunteți interesați de Nutriție sau doar vreți să fiți corect informați despre cum puteți folosi mâncarea în avantajul vostru, vă recomand să participați cu toată încrederea la acest Atelier.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...