miercuri

Dacă ți-e dor de cineva, spune-i!



Avem o nouă sărbătoare: Ziua Internațională a Dorului, sărbătorită pe 13 mai . Am aflat despre acest lucru de pe facebook și mi-a plăcut tare mult ideea, care aparține membrilor trupei Vunk. Aceștia vor să-i îndemne pe oameni să-și manifeste dorul. Minunat îndemn! Filmulețul de promovare a acestui eveniment este tare sensibil și motivațional.


Mă număr printre cei care atunci când le este dor spun asta, fără frică. Nu mi-e rușine de sentimentele și trăirile mele. Prefer să le mărturisesc pur și simplu, decât să-mi țin dorurile ascunse în suflet. Din păcate există persoane cărora le este teamă să o facă... Chiar dacă îți este frică, nu ezita să spui ”mi-e dor”. 
A ne exprima sentimentele este un lucru benefic atât sufletului nostru cât și sufletului celeilalte persoane, căreia îi destăinuim dorul nostru.

Există doruri diverse pe care le experimentăm zi de zi... dorul de persoane, de situații, de noi înșine....

Ție de ce sau de cine îți este dor?


”mi-e dor” face parte din volumul ”Din lacrima unui vis”- Simona Ioniță, Editura Estfalia, 2011
Cartea poate fi găsită la Librăria Open Art- București, intersecția străzilor Arthur Verona și Pitar Moș (nr.12)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...